50 TL'ye WebSitenizi Tasarlayalım (KAMPANYA)

Durum
Konu kapatılmıştır.

Ercan CAN

Üye
Kayıt
30 Ağustos 2008
Mesaj
79
Tepki
2
Değerli arkadaşlar VanTR.com Ekibi olarak 1 hafta sürecek bir kampanya düzenledik. 50 TL ye HTML WebSitenizi biz tasarlıyoruz.

Kampanya Başlangıcı: 04.Şubat.2010
Kampanya Bitiş Tarihi: 12.Şubat.2010

Demo: http://vantr.com/deneme/index.html

NOT: Şirket, Firma, Kişisel, Kuaför, Dernek, Okul, Bakkal, Dükkan, Market, Ürün Satma, Kargo, Taşımacılık, Kömürcülük, Dijital, CepTelefon, Yakıtlar, Petrol, Kozmetik, Oyuncak, Ana Okulu, Galeri, Araba, Emlak, Mobilya, Dekorasyon, ve Aklınıza gelebilecek...

Her Türden HTML WebSite Tasarlama Mevcuttur.

Msn: erc0o@hotmail.com
 

GürhanErkal

Altın Üye
Altın Üye
Uzman Üye
Kayıt
22 Aralık 2009
Mesaj
444
Tepki
43
@Ercan CAN

Kampanyada kampanyaymış bi sonrakin de üstüne para verirsiniz artık. Böyle giderse olacağı o.
 
Kayıt
8 Mart 2009
Mesaj
66
Tepki
0
@Ercan CAN

Ekmek parasıda , varmı setfikanız? Örnek olarak bir web tasarımcısı Adobe Fireworks , Dreamweaver , azda olsa photoshop bilmeli hadi onlar yok diyelim , piyasayı öyle bir düşürmüşsünüzki böyle durumlar yüzünden bizlerde zor durumda kalıyoruz , ben adama 1 milyar diyorum adam öbürgün 100'tl ye işi yaptırıyor tabi işler nekadar profesyonel oluyor bilinmez :rolleyes: tek bir referans kullanmışsınız bence o bir site değil diğer refaranslarınızı görebilirmiyim :cool:
 

Hakan D

Yönetici
Yetkili Kişi
Yönetici
Kayıt
20 Haziran 2008
Mesaj
3.382
Tepki
716
Merhaba.

Sayın Grafik Editör burada kimse kimseye birşeyler kanıtlamak zorunda değil ,öncelikle bu yaklaşımınızı doğru bulmadım, 1000 TL'lik website tasarımı yapabilen bir bilgiye sahip insandan açıkcası "daha duyarlı" bir yaklaşım sergilemesini beklerim.Konuya karşı daha hassas bir tutum sergilemenizi isterdim.Tepkinizi ise anlıyorum.

Olaya hiç şu açıdan bakıldı mı?
Bugün 50 TL ye bir HTML website tasarlanabiliniyor ve savunma "ekmek parası" şeklinde tanımlıyor.Be bu cümleden anlıyorum ki şuankiden daha çok bir gelir elde etmek için bu yola başvurulmuş ve anlıyorum ki bu kampanyaya maddi açıdan ihtiyaç var ve anlıyorum ki maddiyata ihtiyaç var.
Peki şimdi birbaşkası kalkıp aynı gerekçelerle farklı bir kampanya başlatsa ve yazsa ki: Bir kampanya sebebiyle 20 TL'ye HTML website tasarlıyoruz.
Bu ilan okunulduğunda ilan sahibinin ekmek parası kazanmak için bu yolu seçmiş olması samimi olarak anlayışla karşılanır mıydı? Komik bir miktar karşılığında yapılacak olan bu websiteden ne gibi bir kalite beklentisi oluşurdu?
Bu tür kampanyaları okuyan hemcins kampanya sahipleri mesleklerinin yarını için derinden bir endişeye kapılırlar mıydı?

Fiyatlandırma Yaparken...
Fiyatlandırmada ilk değerlendirilen kriter bilindiği üzere maaliyettir.
Ürün ya da hizmetin maaliyeti hesaplanır sonra buna karmarj eklenir ve fiyat ortaya çıkar.
İşletmelerin ürün fiyatlandırmada birçok politika uyguladığı da yine bilinen bir gerçektir.
Amaç talebi artırma ve dolayısıyla kitleyi ürünü satınalmaya teşvik etmektir.
Bu hususta fiyat, mal ya da hizmetin candamarını oluşturmaktadır.
İşletmeler fiyatlandırma yaparken tamamen kurnaz davranır, zira işletmeler hedef kitlesinin psikolojisini gayet iyi analiz etmektedir.İşletmelerin bu politikalarını yakından inceleyelim...

Satış Stratejileri:
Kalite:
İmajlı Fiyatlandırma Politikası:
Örn: Tüketici bir raftan aynı amaçlı iki farklı markadaki ürünü aldığında markalarına değil öncee fiyat küpürlerine bakmaktadır.Tüketicinin kalite anlayışını tamamen bu iki ürün arasındaki fiyat farkı belirlemektedir.
Misal Tff..ny' den sevgilinize alacağınız incecik bir body bluzun 50 TL olmasının sebebi bundandır.
Sonuç olarak tüketicide fiyatı diğerinden yüksek olan ürünün daha kaliteli olduğu bilinci otomatik oluşacaktır.Buradan anlayacağımız üzere fiyatlandırmada tüketicide oluşacak KALİTE bilinci teşvik için çok önemli bir husus.
Bunu hallettik. Ürünümüzün kaliteli olduğu bilincini tüketicide oluşturduk.Devam ediyoruz.
Hem tüketiciye ürünü aldırmak hem pazarda rekabet için birkaç politika daha uyguluyoruz.

Kalanlı Fiyat Politikası:
Ürünümüze tam bir fiyat değeri değil fakat kalanlı bir değer veriyoruz.
Örn: 9.99 TL
Böylece tüketicide psikolojik olarak ürünün kendi kesesine uygun olduğu düşüncesini oluşturmaya çalışıyoruz.Ve bu ürünün amaç kapsamında genel olarak ucuz bir ürün olduğu düşüncesini yine ona enjekte etmeye çalışıyoruz.

Promosyonlu(Ödüllü) satış politikası:
9.99luk ürünümüzün yanına küçük bir de hediye ekliyoruz. 3 al 2 öde gibi.
Böylece tüketicide ürünün diğerlerinden bir artısı olduğu düşncesini oluşturmayı hedeflemekteyiz.

Güvenceli Satış Politikası:
Tüketicinin herhangi bir sebeple bir ürün satın alırken dikkat ettiği bir husus da işletmenin tüketiciye verdiği güvencedir.
Tüketici satınalma eğilimiyle, aynı amaçlı farklı markalar arasında bir mukayese yaparken bu kriteri de değerlendirmektedir.
İşletmeler bu sebeple ürünlerinde bir güvence politikasına giderler.
Örn:Memnun kalmadığınız ürünlerimizde 1 ya kadar para iadesi

Psikolojik Satış Politikası:
Son olarak da psikolojik satış politikasına değinmek istiyorum.
Bu stratejide işletmeler ürünü gözün duyarlı olduğu ışıklarla bezeli raflarda istifleyerek tüketicinin dikkatini ürüne çekmeyi hedeflerler.
Örneğin süpermarketlerde raflarda kullanılan mor ,fosfor yeşil ışıklar.

Analiz:
Buraya kadar değindiğim bütün koşulları değerlendirirsek ekmek parası için işin geleceğini tehlikeye sokmanın, işin pazar değerini ayaklar altında çiğnetmenin, kısacası işi öldürmenin nekadar yanlış bir tutum olduğu kolayca anlaşılacaktır.
Elimizde şuan ne var?
Markette gezerken ışıklı bir raf dikkatimizi çekti, merakla gittik önünde durduk.
Üzeri hoş ışıklı üründen farklı markada 2 adet var.Birinin üzerindeki etikette 5.99 yazıyor,diğerinde 1.99 hımm ucuz gibiler sanki.
Sonra iki ürünü de elimize aldık.
Mukayese ediyoruz.
A ürününün fiyatı B ürününden yüksek.O halde A ürünü daha kaliteli malzemelerle yapılmıştır.
Ama diğeri de daha ucuz, kesemi düşünmeliyim.
Ama A ürünü hediyeliymiş. Hımm 1 alırsan 2. bedavaymış.
Ha bir de A ürünününden memnun kalmazsak belli bir süreye kadar geri verebiliyormuşuz.
Yok yok A olsun...
Ürünü Zorla Sattınız Tüketiciye.Bol Kazançlar
H.D
 
Durum
Konu kapatılmıştır.
Yukarı Alt