Auto Cad, 3 D Max ve Maya Programları Öğretim elemanları aranıyor.‏

Durum
Konu kapatılmıştır.

Ömer YILDIZ

Admin
Yetkili Kişi
Kayıt
29 Temmuz 2007
Mesaj
2.320
Tepki
92
İstanbul Kavram Meslek Yüksek Okulunun;
Kariyer Gelişim Merkezi (KAGEM) ve Sürekli Eğitim Merkezinde ( SEM) görevlendirilmek üzere ders saat ücretli (yarı zamanlı);
Auto Cad, 3 D Max ve Maya Programları Öğretim Elemanları aranmaktadır.

Ayrıntılar ekteki belgede mevcuttur.

İlgilenenlerin Okulumuz Genel Koordinatörü Sayın Sevinç Elmas'ın aşağıdaki iletişim bilgileriyle kendilerine ulaşması rica olunur;

Sevinç Elmas
İstanbul Kavram Meslek Yüksekokulu
Genel Koordinatör
Şişli Yerleşkesi
Esentepe Mah. Büyükdere Cd. No:114 Zincirlikuyu- Şişli
Tel: (212) 2160910 - Cep Tel: (532) 7763615
Faks: (212)2160914
E-posta: selmas@kavram.edu.tr
sevincelmas@gmail.com

Faruk Çağla
İstanbul Kavram Meslek Yük. Okulu- Grafik Tasarım Öğretim Görevlisi
KAGEM -SEM Grafik Tasarım Program Başkanı


DERSLER ve İÇERİKLERİ
AUTO CAD
• Cad yazılımları ve donanım bilgileri
• Program ana menü tanıtımı ve menülerin kullanımları
• Çizim komıutlarına giriş
• Çizgi çizme yöntemleri
• Çember, yay gibi çizim elemanları
• Kenetlenme komutları ve ayarları
• Nesne seçme yöntemleri
• AutoCAD eğitimi uygulamamaları
• Görüntü ayarları
• Düzenleme komutları : Copy (kopyalama), Move (taşıma), Offset (öteleme)
• Düzenleme komutları : Trim (budama), Extend (uzatma)
• Katman oluşturma ve katman özellikleri
• AutoCAD kursu uygulamamaları
• Çizim komutları : xline, mline, polygon, rectangle
• Düzenleme komutları : Rotate (döndürme), fillet (radius atma), chamfer (pah kırma)
• Düzenleme komutları : Array / Polar (açısal çoğaltma)
• AutoCAD kursu uygulamamaları
• Düzenleme komutları : Array / Rect. (dikdörtgensel çoğaltma)
• Ayar komutları : grid, snap, polar vs.
• Temel ölçülendirme komutları
• Düzenleme komutları : Lenghten (ebatlama), scale (ölçeklendirme)
• Düzenleme komutları : strech (sündürme), mirror (aynalama)
• Hatch (Tarama ve özellikleri)
• Yazı yazma komutları (Dtext, Mtext)
• Yazı stili tanımlama
• AutoCAD eğitimi uygulamamaları
• Dosya saklama, çağırma işlemleri
• Verilerin farklı formatlara dönüştürülmesi
• Çizimlerin başka programlara aktarılması
• Ayar komutları
• Grid, Snap, Ortho, Polar vs.
• Çizim komutları : Mline, Mline stil tanımlama point, point stil tanımlama, spline
• Polyline (birleşik çizgi), Pedit
• AutoCAD kursu uygulamamaları
• Ölçülendirme komutları
• Ölçülendirme stili tanımlama
• Dwt uzantılı tamplate dosya oluşturma
• Standart kullanıcı kütüphanesi oluşturma
• Wblock, insert kavramları
• Xref dış referanslı resim atama
• Sorgulama komutları
• Eleman özelliklerinin değiştirilmesi
• Plot (çıktı alma) işlemleri
• Yeni UCS (Koordinat Sistemi Tanımlama)
• 3 Boyutlu modelleme teknikleri
• Temel 3 boyutlu çizim elemanları
• Boelan operasyonları
• Döndürme, Süpürme işlemleri ile model oluşturma
• Mesleki Proje Çizimi
3D Studio Max
Max programının kullanılabilecek alanları ve genel tanıtımı
• Kullanıcı ara yüzü tanıtımı
• Nesne yaratma, düzenleme ve konumlandırma teknikleri
• Geometrik objelerin oluşturulması
• Düzenleme, kopyalama teknikleri
• 2 boyutlu şekillerden 3 boyutlu geometrik obje oluşturulması
• Autocad çizim dosyalarının 3ds max e aktarılması ve düzenlenmesi
• Katı modelleme komutları;
• Editable poly, Turbo smooth, Mesh smooth vb. Katı model düzenleme komutları
• Malzeme editörü, malzeme türleri, kaplama türleri, obje giydirmeye giriş, Photoshop ile düzenlemeler
• Standart ışıklar ve light tracer, fotometrik ışıklar ve radiosity
• Mental ray render motoru ve malzemeleri
• Yapılan çalışmların video ve resim kaydedilmesi
• Camera yaratılması ve animasayon teknikleri
• Mimari objelerin yaratılması ve animasyonu
• Mesleki alanda kişisel final proje uygulaması

Maya (3D Modelleme & Animasyon)

- 3D Mantığı ve Terimler
- Temel Animasyon Bilgisi ve Sektörel terimler
- Maya
- Maya'ya giriş <> - Maya'da navigasyon ve kısayollar
- Modellemeye giriş_ materyal kütüphanesi_renk ve şekillendirme
- Modelleme ve modelleme araçları
- UV_açma ve texture_shader
- Işık ve ışık etkileri
- Animasyona giriş
- Timeline_Key frames_keying:
- Render'a giriş
- Render motorları_render işlemi
- Project_project oluşturma:

- Temel Anatomi Bilgisi
- Box Modeling tekniği ile Low Poly çalışma
- High Poly Organik modelleme
- Proje : 3D kısa film

Başvuru;
Sevinç Elmas
İstanbul Kavram Meslek Yüksekokulu
Genel Koordinatör
Şişli Yerleşkesi
Esentepe Mah. Büyükdere Cd. No:114 Zincirlikuyu- Şişli
Tel: (212) 2160910 - Cep Tel: (532) 7763615
Faks: (212)2160914
E-posta: selmas@kavram.edu.tr



sevincelmas@gmail.com
 
Durum
Konu kapatılmıştır.
Yukarı Alt