1- Şimdi şöyle temel bir prensib vardır:
Logolarda, varla yok arası çizgiler-nüanslar, küçüldüğünde farkedilmeyecek derecede girintiler çıkıntılar ve öyle kalakalmış "kıymıklar" olmamalıdır. Boş ve dolu alanlar arası "espas=aralık" tasarımın genelinde belirgin ve dengeli olmalıdır. Misal:
Bu durumda tabakların çukurunu belirten hilal formunda gölgeler çok ince, yani küçüldüğünde buharlaşırlar. Ayrıca tabağın dairesel çerçeve kalınlığı ile
O harfinin kalınlığı eşit olmalıdır. Öyleyse
F harfi de o nispette
bold olmalıdır.
Üstelik
F harfi
OOD'dan da biraz kopuk; az daha yaklaşmalı ve
CM nin yüksekliği
service in boyunu aşmamalıdır derim.
2- Madem üç harfe de espri yüklediniz, öyleyse
F harfine de bir vurgu bulmalıydınız; yani ya tek-aynı harfe veya tüm harflere... İki tabak bizi doyurmaya yeterdi, bir kepçeye daha ihtiyaç yoktu değil mi
Bkz:
TİPOGRAFİK İFADE METODLARI:
http://fikirsanat.blogcu.com/pratik-tipografi-notlari/2157224
3- İştahınızı soğuk mavi renk açar mı bir düşünün? Mesela canlı kırmızı ve yeşiller(koyuca olanından) veya ılık gri-kahve tonları daha doyurucu olmaz mıydı?...
http://www.vonglitschka.com/2009/08/17/it-tastes-so-good/
Umarım aydınlatıcı olmuşumdur. Başarılar...