Corel Türkiye destek sistemi hayata geçirildi.

Kayıt
16 Eylül 2008
Mesaj
168
Tepki
26
Corel ürünleri Türkiye distribütörü Eti Bilgisayar destek sistemini hayata geçirdi. Bundan böyle Türkiye'deki CorelDRAW kullanıcıları birinci elden destek alabilecekler.

Corel firmasının Türkiye'de ofisi olmamasına karşın 1991 yılından bu yana Corel ürünleri Türkiye Distribütörü olan Eti Bilgisayar kullanıcıların yanında olmaya devam ediyor. Ülkemizdeki CorelDRAW kullanıcılarının yardım alabileceği kaynaklar oldukça sınırlı. En doğru bilgiyi alabileceğiniz CorelTÜRK Blog dışında bir kaç forumda sadece kullanıcılardan yardım alınabiliyor. Tabi bunların dışında Eti Bilgisayar teknik destek bölümünü arayarak ya da e-posta gönderek de yardım alınabiliyordu. Fakat bu yeni yapılanma destek sistemini bir adım ileri taşıyor ve Corel ürünleriyle ilgili tüm sorunlarınızı çok kısa bir sürede çözüme kavuşturmayı amaçlıyor.


Sistemin çalışması ise aşırı derecede kolay. Evet böyle diyorum çünkü sisteme girip bir üyelik kaydı yaptırmanız gerekmiyor. Yapacağınız tek şey destek@eti.com.tr adresine bir e-posta göndermek. Kullandığınız e-posta adresine anında şifreniz geliyor ve otomatik olarak destek sistemine kayıt olmuş oluyorsunuz. Ayrıca gönderdiğiniz e-postada sorununuzu yazarsanız doğrudan sizin adınıza bir bildirim açılmış oluyor ve sistemden bunu da takip edebiliyorsunuz.


Daha sonra destek.eti.com.tr adresinden giriş yaparak hem sorun bildirimlerinizi takip edebiliyor hem de sorun bilgi bankasında arama yapıp çözümlere ulaşabiliyorsunuz.


Uzun lafın kısası, Türkiye'deki CorelDRAW kullanıcıları bundan böyle resmi olarak destek alabilecekler.

Kaynak: CorelTÜRK Blog
 

Murat Vardar

Uzman Üye
Uzman Üye
Kayıt
14 Ocak 2012
Mesaj
4.332
Tepki
1.051
Her ne kadar geç kalınmış bir girişim olmasına karşın,
bundan sonrası için sevindirici,
teşekkürler bilgilendirme için.
 
Kayıt
16 Eylül 2008
Mesaj
168
Tepki
26
Murat, geç kalınmışlık konusunda sonuna kadar haklısın. Korsan kullanım azaldıkça, yani kullanıcılar lisans satın alması artınca bu şekildeki destek sistemleri firmalar tarafından kaçınılmaz oluyor ve mutlaka ama mutlaka gerekiyor.

Sevindirici tarafı; birinci elden destek alınabilmesi, bilgi edinilebilmesi. Tabi sadece destek olarak bakmamak lazım, yazılımdaki hataları ya da eksiklikleri de bildirebilirsiniz, bir sonraki sürümde eksikliklerin ya da hataların giderilmesi için bir adım atılmış olur.
 
Yukarı Alt