Anladim.
Fakat boyle de gercekci durmuyor, birincisi cok sert birakmissiniz, ikincisi konumu yanlis, yani diz kapaginin yarisina kadar cikmis bu da dovmeyi gerceklikten uzaklastirmis, bilek ile diz kapagina biraz pay verip orta bir konuma uygulayin dovmenizi mesela, son olarak renk fazla canli, gerceklik yakalayabilmek icin bunlara dikkat etmek gerekir.
Siz pek gerceklik vermiyordu yazmissiniz dedigim yonteme ama ben simdi yine denedim, biraz da isik oyunlariyla en fazla bukadar yapabildim, hosgorunuze siginarak buyara ekliyorum, ben su yontemi kastetmistim tam olarak yani.
1 Dovmemi yerlestirdim
2 Layer modu Multply yaptim.
3 Dovmemi alana yatay olarak konumlandirdim ve ortaladim
4 Ctrl+T yaptim ve once sag tik warp dedim, koseleri bacagin sinirlarina konumlandirdim
5 Yine sag tik ve distort diyip koseleri az disa cektim ki ortadan yanlara dogru perskeptif aci verdim
boylece dovme ortadan yanlara dogru inceldi, bir nevi derinlik yani, bilege sarildigi icin heryerdeki kalinligi ayni olmaz disardan bakilinca.
6 Scale dedim ve hafif disa cikan uclari ice cektim
7 Opacity degerini %50 yaptim
8 Sadece dovme layerini sectim ve GS blurdan %0.5 blur verdim
9 Bacagin sol tarafinda isik vardi, oraya denk gelen dovmenin rengi cok sert duramazdi bu yuzden yine sadece bu layeri sectim ( secim alani aktif oldu yani) daha sonra serbest secim aracimi elime aldim alt tusuna basili bir sekilde isiga denk gelen yerlerin disindaki heryeri secimden cikardim
10 Daha sonra kalan yer icin klavyeden M ye bastim aracimi aldim sagtik/ feather degerine % 0.5 verdim
11 Listeden curvesi sectim ve haritada ortadaki noktayi sol ust capraza dogru ittirerek isigin bacaktaki isikla ayni degerlere gelmesini saglamaya calistim, ayni islemi tam tersi olarak dovmenin sagina da uyguladim, ora da tersine karanlikti cunku.
12 Daha sonra listeden Levels ve ardina Brightness Cntrst gibi degerlerle dovmeyi ten ile tutturmaya calistim
Sonuc boyle birsey oldu, isiklarla falan biraz daha derine ince ayar falan yaparsak, renkleriyle oynarsak, opacity dusurursek falan bire bir tutturabiliriz bence.