Reklamcıların yeni gündemi "İklim Değişimi"

Ömer YILDIZ

Admin
Yetkili Kişi
Kayıt
29 Temmuz 2007
Mesaj
2.320
Tepki
92


2008 Ekim ayında New York'ta yapılan Birleşmiş Milletler toplantısında IAA Genel Direktörü Michael Lee ve iletişim dünyasının önde gelen şirketlerinin (Ogivly, Publicis gibi) CEO'larının da katıldığı bir basın toplantısı düzenlenerek, Aralık 2009'da Kopenhag'da yapılacak 'İklim Değişimi' konferasında önde gelen reklam veya pazarlama iletişimi gruplarının Birleşmiş Milletlere destek vereceği ve bu konuda bir kampanya hazırlanacağı duyurulmuştu.

Kyoto sözleşmesinin (Birleşmiş Milletler İklim Değişimi Çerçeve Sözleşmesi) 2012'de biteceği, 2012 sonrasında yeni bir süreç başlatılması için 2009 Aralık ayında Kopenhag'da düzenlenecek konferansa, 190 ülkenin Cumhurbaşkanı ve Başbakanı'nın katılacağı, alınacak kararlarda dünya kamuoyunun görüşlerinin de bulunması, kararlara yön vermesi ve ülke kamuoylarının kendi liderlerini etkilemesi için, internet üzerinde (http://www.hopenhagen.org) bir platform oluşturuldu, bu platformdan toplanacak kamuoyu görüşlerinin Kopenhag'da yapılacak toplantıya rapor halinde sunulacak.


Tüm ülkelerde medya desteğiyle kampanya başlatıldı. Kampanyanın amacı toplumu basın aracılığıyla harekete geçirmek, konuyu yaygınlaştırmak.
 
Yukarı Alt