"bize ulaşın" yerine "Hemen bize ulaşın" daha etkili olur.
hemen bize ulaşın kısmını bannerin bir bölümü olarak sabitlemek daha iyi olur. hem sayfa sürekli dolu görünecek hem de sayfaya giren herkes "hemen ulaşacak" bir kapı görecektir.
"son yapılan işler " alanı çok boşluk içeriyor hücreler arası daraltılmalı (sayfa yapısına uygun olarak) yani başka iki nesne arasındaki boşluklara sayfadaki bütün nesnelere uyum içinde) benzerlik olmalı bence.
"son yapılan işler" alanına yazılar "başlıklı" olarak eklenirse (şuan facebook'taki gibi üstte resim altta başlık onun da altında paragraflar gibi..) denenmiş bir özellik zaten ve hoş durabilir. yani kuru ürün fotosu "kuru ürün fotosu"dur. biraz güçlendirilebilir.
"son yapılan işler" kısmına bir önerim daha var: "işin nerede yapıldığı" mesela Mecidiyeköy semti. müşteriyi daha çok etkileyebilirsiniz yakınlık faktörü ve bağı kurulur.
bir şeyi çok beğendim . " Uygulama Yapılacak Yere Ait Fotoğraf" ekleme dahiyane bir fikir.
iyi çalışmalar