- Kayıt
- 31 Mart 2009
- Mesaj
- 714
- Tepki
- 7
Vray Ovveride mtl
Işınlar çarptığı yüzeyin rengini alarak yansır. Bu yüzden beyaz kısımlar yansıyan rengi alırlar.
Bunun önüne geçmek için” Vray override mtl” kullanabiliriz.
Birinci render da GI açık ve standart Vray mtl rengi kırmızı.
Beyaz kısım ise kırmızının yansıması ile pembeleşmiş.
(Dış mekan çalışmalarında binanın rengi çimlerin yansımasıyla yeşilimsi olur.)
İkinci render da “Ovveride mtl” kullanıp deneyelim,
-. Base material kısmına normal kaplamamızı atayalım,
- GI material kısmına ise beyaz renk verelim.
Şimdi ışınlar yüzey rengini değil, bizim belirttiğimiz renk görünecektir.
Işınlar çarptığı yüzeyin rengini alarak yansır. Bu yüzden beyaz kısımlar yansıyan rengi alırlar.
Bunun önüne geçmek için” Vray override mtl” kullanabiliriz.
Birinci render da GI açık ve standart Vray mtl rengi kırmızı.
Beyaz kısım ise kırmızının yansıması ile pembeleşmiş.
(Dış mekan çalışmalarında binanın rengi çimlerin yansımasıyla yeşilimsi olur.)
İkinci render da “Ovveride mtl” kullanıp deneyelim,
-. Base material kısmına normal kaplamamızı atayalım,
- GI material kısmına ise beyaz renk verelim.
Şimdi ışınlar yüzey rengini değil, bizim belirttiğimiz renk görünecektir.