Burada kapalı yüzme havuzu çalışmamı sizlerle paylaşacağım, umarım tasarımımı beğenirsiniz.
Şezlongları vakit sıkıntısından dolayı yapmadım, çalışma çok minimal oldu, biraz daha geliştirilebilirdi, havluymuş vs vs ama çok da abartmaya gerek yok.
Autocad-3Ds Max-Vray-Mental Ray-Photoshop
Süre: 3 gün akşamları
Motor: Mental Ray & V-Ray
Poly: 273848
Top Render: 38 d.k
Post: 15 dk.
Planı çizdikten sonra maxe aktarıyorum, sonra yükseltmeye başlıyorum. Burada havuzumuzu toplam oturumuyla çizdik.
Pencerelerimizi modellerken:
Birkaç vazo tasarladık:
Böyle bir bitki modelledim, adına da Girdap ismini verdim, güzel ve tuhaf bir şey çıktı ortaya
Aynı bitkinin farklı versiyonunu da kısa olan vazoların içine azar azar yerleştirdim.
Genel Görünüm:
Renderlerimiz: Gündüz renderlerinde Mental-Ray kullandım, gece renderlerinde V-Ray kullandım, Mental Ray'in gece renderleri için daha çok ekmek yemesi lazım çünkü.
Toon Render:
Mental Ray Renderleri:
Evet, Mental-Ray'in interior-day (içmekan-gündüz) renderleri fena değil ancak V-Ray'e göre biraz hantal bana göre, ayrıca Ambient Occ üzerinde biraz daha durulması şart, zira cisim ilişkilendirmelerinde ışık şidetinin şartları hala gerçeğe çok yakın değil, bu sebeple renderlerde biraz monotonluk var.
V-Ray Renderleri:
Burada birkaç fotometrik lamba modelledim, tavana ise birkaç floresan lamba modelledim ve yaktım lambalarımızı, floresanda light material üzerinde hile yaparak bu gerçekçi etkiyi yakaladık tabii ki.
Havuz suyumuz gerçek gibi ha?
Nasıl yaptık bunu?
Plane'yi kesite uygun çizdik, üzerine uygun düzeyde segment attık, tessellate verdik, noise verdik, T. Smooth verdik ve bu etkiyi aldık.
Evet, hepsi bu kadar, başka bir tasarımda görüşmek üzere, kendinize cici bakın.
hkn...
Şezlongları vakit sıkıntısından dolayı yapmadım, çalışma çok minimal oldu, biraz daha geliştirilebilirdi, havluymuş vs vs ama çok da abartmaya gerek yok.
Autocad-3Ds Max-Vray-Mental Ray-Photoshop
Süre: 3 gün akşamları
Motor: Mental Ray & V-Ray
Poly: 273848
Top Render: 38 d.k
Post: 15 dk.
Planı çizdikten sonra maxe aktarıyorum, sonra yükseltmeye başlıyorum. Burada havuzumuzu toplam oturumuyla çizdik.
Pencerelerimizi modellerken:
Birkaç vazo tasarladık:
Böyle bir bitki modelledim, adına da Girdap ismini verdim, güzel ve tuhaf bir şey çıktı ortaya
Aynı bitkinin farklı versiyonunu da kısa olan vazoların içine azar azar yerleştirdim.
Genel Görünüm:
Renderlerimiz: Gündüz renderlerinde Mental-Ray kullandım, gece renderlerinde V-Ray kullandım, Mental Ray'in gece renderleri için daha çok ekmek yemesi lazım çünkü.
Toon Render:
Mental Ray Renderleri:
Evet, Mental-Ray'in interior-day (içmekan-gündüz) renderleri fena değil ancak V-Ray'e göre biraz hantal bana göre, ayrıca Ambient Occ üzerinde biraz daha durulması şart, zira cisim ilişkilendirmelerinde ışık şidetinin şartları hala gerçeğe çok yakın değil, bu sebeple renderlerde biraz monotonluk var.
V-Ray Renderleri:
Burada birkaç fotometrik lamba modelledim, tavana ise birkaç floresan lamba modelledim ve yaktım lambalarımızı, floresanda light material üzerinde hile yaparak bu gerçekçi etkiyi yakaladık tabii ki.
Havuz suyumuz gerçek gibi ha?
Nasıl yaptık bunu?
Plane'yi kesite uygun çizdik, üzerine uygun düzeyde segment attık, tessellate verdik, noise verdik, T. Smooth verdik ve bu etkiyi aldık.
Evet, hepsi bu kadar, başka bir tasarımda görüşmek üzere, kendinize cici bakın.
hkn...