Adobe Türkiye, müşterilerine ürünler hakkında bilgi aktarmak, güncelleme yapmak ve eksiksiz hizmet verebilmek amacıyla Adobe Türkçe Çağrı Merkezini hizmete açtı.
Türkçe Çağrı Merkezi, Adobe ürünleri hakkında bilgi verme ve güncelleme amacıyla hizmet veren geniş kapsamlı bir müşteri iletişim merkezi olarak çalışıyor. İhtiyaç duyan her Adobe kullanıcısının arayabildiği merkez, aynı zamanda müşterilerin talep ve şikayetlerine de yanıt vererek müşteri memnuniyeti anlayışıyla hareket ediyor.
0312 292 02 02 numaralı telefonla ulaşılabilen Adobe Türkçe Çağrı Merkezi‘ne ayrıca adobedestek@adobe.com adresine e-posta gönderilerek de ulaşılabiliyor.
Adobe Türkiye ve Güneydoğu Avrupa Bölge Müdürü Selami Gül, bayileri ve çalışanlarının, müşterilerini doğru algılamasının kendileri için çok önemli olduğunu belirterek " Eksiksiz ve kaliteli bir hizmet sunmak için çalışıyoruz. Türkçe Çağrı Merkezimiz Adobe kullanıcıları ile aramızdaki güven ilişkisini daha da kuvvetlendirecek" dedi.
Her türlü medya ile erişimin (telefon, e-mail, web, sms) sağlanabildiği canlı ve profesyonel bir iletişim merkezi Adobe Türkçe Çağrı Merkezi 7/24 kesintisiz hizmet vermeyi amaçlamaktadır.
Daha fazla bilgi için: www.adobe.com.tr