Bir reklam müşteri tarafından nasıl berbat edilir...

yahyabag

Üye
Kayıt
30 Mart 2010
Mesaj
1
Tepki
0
@Erkan_Nehir

:clap2::clap2::clap2::clap2::clap2:
 

ahmetkaydi

Üye
Kayıt
11 Ocak 2010
Mesaj
34
Tepki
1
@Arzu ULUIRMAK
Paylaşımınız için teşekkürler. :D Kopuk bir gerçeği göstermişsiniz :)) emeğinize sağlık. İyi çalışmalar.
 

ONDESİNG

Üye
Kayıt
14 Mayıs 2011
Mesaj
46
Tepki
0
gecen hafta 8 sayfa bır katalog teslım ettim ilk basta 16 yaprak 32 sayfaydı calıstım proto tip yaptım musteriye sundum begendıler sonra telefon geldı ıptal oldu 8 yaprak 16 sayfa yenısını yaptım begenıldı sonra tel geldı ıptal oldu en sonunda 4 yaprak 8 sayfa yaptım oda begenıldı sonra tel geldı ıptal oldu enson tekrar 4 yaprak 8 sayfa yan calıstım ebat a4 ebadı en sonunda ıs begenıldı onay aldım baskıya verdım ıs geldı teslımata teslım ettım tabı yanında tabela dahı var ısmını vermeyım buyuk bır fırma tel geldı yazı eksık sonra aynen ızledıgımız vıdeo gıbı tek tek bütün calısmaları tekrar gozden gecırdık enson musterı kıpkırmızı bır sekılde yazı aslında fazla olmus eksık yok dıyerek tesekkur etti isin asama asama süreci 38 gündür. :) Bütün tasarımcı arkadaslarıma basarılar dilerim .. ALLAH kararlı müşteriler nasip etsin..
 

Ozan ERCAN

Üye
Kayıt
25 Nisan 2011
Mesaj
43
Tepki
0
@ONDESİNG

Amin Kardeşim :)
Aynı şey başıma geldi :)
4 yaprak 8 sayfa bi katalog çalıştım bir sayfada bir metnin hem türkçesi hem ingilizcesini kullandım uluslararası firmaydı öyle istediler. Daha sonra ingilizceleri kaldırdılar. onayladılar 1 saat sonra Yeni resim eklencek 1 2 tane denildi komple resimleri degiştirdik :D Yani işin bitme süresi 16 gün :)
 
Kayıt
17 Mart 2011
Mesaj
13
Tepki
0
evet çok güzel anlatılmış doğrusu bazen müşterinin fikirlerinden güzel şeyler çıksada genelde berbat ediyolar birde istekleri hiç bitmiyor el kadar yere dünyakadar şey sığdırmak istyorlar :) işimiz zor :))
 

seomert

Üye
Kayıt
14 Haziran 2011
Mesaj
2
Tepki
0
Çok güzel bir çalışma, sanatsal grafiklerin abuk müşteri istekleri doğrultusunda ne hale geldiklerinin açık bir örneği..

Grafiker ve müşteri arasında sıkça yaşanan ve grafikeri sürekli sıkıntıya sokan ve boğan, ancak müşteriyi her defasında rahatlatan bir süreç.

Emek harcayanlara teşekkürler..
 

LOVE.UK

Üye
Kayıt
31 Temmuz 2011
Mesaj
2
Tepki
0
Ahaha :) gerçekten çok doğru ve güzel bir video olmuş..
Aynı şeyi sürekli yaşıyan biri olarak cok güldüm teşekkurler.
 
Yukarı Alt