@Tukant
Öncelikle, kıvrım paylarını hesaplamamak gibi hataları 15 yıl önce bu işe ilk adım attığımda birkaç kere yapmıştım tabiki... Ama artık bunları geçtik...
Çalışma tek renk üzerinden gittiği için geçişlerin sert olması gibi birşey sözkonusu olamaz...
Orada 8 değil sadece iki tasarım örneği var, arka tarafları tasarım örneği gibi görmüşsünüz...
Size ürünle ilgili bilgi vereyim, Firmanın lilium ve mimoza olmak üzere iki ayrı ürünü var ikiside anahtar serisinden... Lillum un kurumsal rengi yeşil mimozanın ki ise turuncu, müşterinin görmesi açısından aynı tasarımı iki rengede uygulamak gerekir... Üstteki sıradaki tasarım birinci konsept, alt sıradakide ikinci konsepttir...
Çalışmalarda zemini ikiye bölerek yarısını beyazda bırakmamın nedeni bu ürünlerin renkli olanlarınında hesaba katılarak renkli ürünlerin en azından yarısının beyazda patlamasını sağlamak, beyaz ürünlerinde, renkli kısımlarda görünürlüğünü sağlamaktır...
Elektronik mağzaları gezmemle ilgili verdiğiniz öneriyede cevabım şudur:
Yaklaşık 1.5 yıldır bu firmaya çalışıyorum ve bu sektördeki bütün firmaların bırakın mağzaları gezmeyi, kurumsal kimliklerinden tutunda yurtdışındaki fuarlarını bile takip edip yaptıkları bütün çalışmaları inceliyorum... İncelememin sebebi fikir edinmek değil, yaptığım çalışmalarda diğer firmaların çalışmalarına tesadüfen çok yaklaşmamak ve farkı ortaya çıkarmaktır...
Umarım yaptığım çalışmanın her noktasının bir açıklaması olduğunu anlatabilmişimdir...
Saygılarımla...