Tuncer Özkan
Yazar
- Kayıt
- 3 Ağustos 2009
- Mesaj
- 604
- Tepki
- 74
Herkese merhaba,
Yarışmaya katılarak ciddi çaba içinde bulunan, emek harcayan... Bundan da öte, yarışmaya katılmadan da, eğitimin önemi üzerine en az iki dakika kafa yoran bütün forumdaşlara saygılar sunarım.
Özellikle, eğitimin önemini; çok çarpıcı bir fotoğrafı, grafik unsur olarak başarılı bir şekilde kullanarak bizlere sunan Sayın Ahmet Altun'a, ayrıca dereceye giren diğer arkadaşlara çalışmaları için teşekkür ederim.
Yarışma süresince ve yarışma sonunda, olumlu veya olumsuz eleştiride bulunan bütün arkadaşların iyi niyetlerinden kesinlikle kuşkum yoktur. Az veya çok, her eleştirinin mutlaka bir yararı vardır. Forumdaşlardan ricam, yapacakları eleştirileri, daha detaylı bir şekilde sözcüklere dökerek, katkılarını artırmaları.
Bir iki kelime ile
"çok iyi olmuş"
"nesneler uyumsuz kalmış"
"şöyle olsa daha güzel olurdu"
şeklindeki birkaç sözcüğün; kavramların anlaşılmasıı adına daha detaylandırılması çok yararlı olacaktır. Pek çok yarışmacının, sizin söyleceğiniz her sözcüğe çok duyarlı yaklaştıklarını unutmayalım. Eleştiri yapayım derken, karşımızdakine ciddi hasarlar vermeyelim.
Ayrıca yapacağımız eleştiriler, eleştirilenden daha çok, üçüncü kişilere, yani forumda yalnızca izleyici durumunda kalan (şimdilik), kendisini geliştirmeye çalışan, yapılan her çalışmadan birşeyler "kapmaya" çalışan arkadaşlara yararı olacaktır. Eleştirirken, ne demek istediğinizi detaylandırmak, bence ciddi bir görevdir.
"1. olan çalışmayı 1.için hç uygun görmüyorum.Böyle bi çalışma nasıl 1.olurki"
Diyen arkadaşımız, keşke ne demek istediğini daha berrak olarak yazabilseydi! Umarım bu iddiasına dayanak olabilecek ciddi düşünceleri vardır. En kısa sürede bunları bizlerle paylaşır. Hepimizin de bu düşüncelerden yararlanma fırsatımız doğar. Ama, (bu saptamanın sadece bana ait olduğu uyarısıyla) eleştirinin bu şekli, pek iyi niyet tabanlı olmadığı izlenimi doğuruyor.
Umarım yanılıyorumdur.
İyi günler dileğiyle.
Tuncer ÖZKAN
Yarışmaya katılarak ciddi çaba içinde bulunan, emek harcayan... Bundan da öte, yarışmaya katılmadan da, eğitimin önemi üzerine en az iki dakika kafa yoran bütün forumdaşlara saygılar sunarım.
Özellikle, eğitimin önemini; çok çarpıcı bir fotoğrafı, grafik unsur olarak başarılı bir şekilde kullanarak bizlere sunan Sayın Ahmet Altun'a, ayrıca dereceye giren diğer arkadaşlara çalışmaları için teşekkür ederim.
Yarışma süresince ve yarışma sonunda, olumlu veya olumsuz eleştiride bulunan bütün arkadaşların iyi niyetlerinden kesinlikle kuşkum yoktur. Az veya çok, her eleştirinin mutlaka bir yararı vardır. Forumdaşlardan ricam, yapacakları eleştirileri, daha detaylı bir şekilde sözcüklere dökerek, katkılarını artırmaları.
Bir iki kelime ile
"çok iyi olmuş"
"nesneler uyumsuz kalmış"
"şöyle olsa daha güzel olurdu"
şeklindeki birkaç sözcüğün; kavramların anlaşılmasıı adına daha detaylandırılması çok yararlı olacaktır. Pek çok yarışmacının, sizin söyleceğiniz her sözcüğe çok duyarlı yaklaştıklarını unutmayalım. Eleştiri yapayım derken, karşımızdakine ciddi hasarlar vermeyelim.
Ayrıca yapacağımız eleştiriler, eleştirilenden daha çok, üçüncü kişilere, yani forumda yalnızca izleyici durumunda kalan (şimdilik), kendisini geliştirmeye çalışan, yapılan her çalışmadan birşeyler "kapmaya" çalışan arkadaşlara yararı olacaktır. Eleştirirken, ne demek istediğinizi detaylandırmak, bence ciddi bir görevdir.
"1. olan çalışmayı 1.için hç uygun görmüyorum.Böyle bi çalışma nasıl 1.olurki"
Diyen arkadaşımız, keşke ne demek istediğini daha berrak olarak yazabilseydi! Umarım bu iddiasına dayanak olabilecek ciddi düşünceleri vardır. En kısa sürede bunları bizlerle paylaşır. Hepimizin de bu düşüncelerden yararlanma fırsatımız doğar. Ama, (bu saptamanın sadece bana ait olduğu uyarısıyla) eleştirinin bu şekli, pek iyi niyet tabanlı olmadığı izlenimi doğuruyor.
Umarım yanılıyorumdur.
İyi günler dileğiyle.
Tuncer ÖZKAN