Energyplus için afiş tasarımı..

adsfenomen

Üye
Kayıt
7 Temmuz 2009
Mesaj
22
Tepki
0
Eleştirilerinizi bekliyorum...
 

danisman

Consultant
Kayıt
27 Nisan 2009
Mesaj
1.504
Tepki
30
Merhaba;

Bana çalışmalarınız çok karmaşık sıkış, tepiş geliyor biraz. yani grafik tasarımında en önemli detaylardan birisi de, sadelik ve anlaşılabilirlik değil midir? O zaman neden bu kadar iç içe girmiş şekilde çalışmalarınız? Bence çok daha sadeleştiriniz çalışmalarınızı. Yani bu afişe baktığım zaman bir şeyler anlamam ve hafızama kayıt etmem gerekirken, tam aksine aklım karışıyor. Hiç bir şeyi net olarak aklımda tutamıyorum. Bu çalışmanızda firma ismi bile neredeyse ilk bakışta seçilemeyecek bir durumda. İyi çalışmalar...

Saygılar...
 

adsfenomen

Üye
Kayıt
7 Temmuz 2009
Mesaj
22
Tepki
0
Değerli katkılarınız teşekkür ederim..Bu çalışma gerçekten çok karmaşık aslında vurucu olan ksım %5-30 tasarruf sloganı idi, ancak sizde takdir edersiniz ticari çalışmalarda müşteri dikteleri her zaman ön plana çıkıyor..Ne yazık ki çoğu müşterilerimiz önce kendi hayal ettiklerini görme peşinde...
Değerli eleştiri ve katkılarınızın devamını rica ederim..
 
Kayıt
17 Mart 2008
Mesaj
3.266
Tepki
100
"sizde takdir edersiniz ticari çalışmalarda müşteri dikteleri her zaman ön plana çıkıyor.."
ne yazık ki müşteri dikteleri...
ama her şeyden önemlisi müşteriye önce afiş ile broşür (el ilanı) arasındaki farkı anlatmak gerek.
bu kadar çok mesajı ufacık bir kağıda sığdırmakta marifet. sonra buna afiş demeye bin şahit gerek.
bu afiş ise çok kalabalık, yok broşür ise bir kaç sayfa ya da ebatlarını artırmak gerek.
birde %5-30 sloganına takıldım. biraz itici ve anlaşılır değil.
bunun yerine tek seçenek (ortalamsı alınır gibi) %25 dense idi...
sonra bunu gören insanlar (benim gibi) nerede %5 nerede %30 tasarruf sağlıyor bu diye sormazlar mı?
çalışmalarınızı biraz fazla eleştiriyorum ama... anlayışınıza sığınıyorum.
saygılar...
 

adsfenomen

Üye
Kayıt
7 Temmuz 2009
Mesaj
22
Tepki
0
İlgi ve katkılarınız için teşekkür edelim.
Öncelikle işin ebatları 90 cm x 215 cm.Kullanım yeri bir alışveriş merkezindeki satış standı.%5-30 tasarrufa geline bu cihaz minumum %5 maksimum %30 elektrik tasarrufu sağlayan bir makine.Doğal olarak sağladığı tasarruf değişken.Ayrıca afiş çok uzak mesafeden görülmüyor alışveriş merkezi olduğu için insanlar maksimum 2 metre uzaklıktan bakıyor. Temel amaç insanların önünde bir kaç saniye de olsa durup incelemesi.Afişler tasarlanırken kullanılacağı yerlere ve içeriğine de dikkat edilmeli diye düşünüyorum.Zaten afişe ilk bakıldığında ilk dikkati çeken robot ve elektirk faturalarında %5-%30 tasarruf sloganı.Değerli eleştirilerinizin devamını beklerim.
 
Kayıt
18 Aralık 2007
Mesaj
465
Tepki
5
Ebatları bunun için sormuştum, bana da afişin oranından ayaklı bir afiş gibi gelmişti. Ebatlar büyük olduğu için, uzaktan bakan birinin dikkatini çekeceği(Bol kırmızı) yakından da rahatça inceleyebileceğini düşünüyorum. Benimde ilgimi önce zemindeki robot çekti, çizimi size mi ait merak ettim. Ama yinede robotta ya da zeminde kullanılan renklerde kontrast yapsa idiniz daha dikkat çekici olurdu bence.. Zemindeki kırmızı halkalar mavi tonlarında olsa daha iyi olurdu sanırım, sonuçta "Energy +" yazısı da daha rahat okunur hale gelirdi.
 
Yukarı Alt