Logodaki R harfi güzel. S, D, G ve A harfleri ise sıkıcı. Aynı doğrultudaki yazıtiplerinden oluşturulmuş yeryüzündekü trilyon tane logo kalabalığına bir yenisini de sen eklemişsin. Onca kalabalık arasında göz "RLS Digital"a ilişinceye kadar, güneş batar, üsküdarı atla geçmiş olan da müşteriyi çabucak kapar. "Reformer Leader Software"den ben birşeyler anlıyorum anlamasında ama sanırım ülkenin en az %90'u birşey anlamayacak. Amaç anlaşılmamak ise, sözümüz olamaz. Değilse, "Reformcu Lider Yazılım" türünden birşeyler yazılabilir. Bu durumda da elbette "Devrimcisini, evrimcisini, yenilikçisini ve daha bir çoğunu daha önce duyduk da reformcusu da neyin nesi?" sorusu akla gelebilir. İngilizcesi de türkçesi de biraz sorunlu bir slogan sanki. Kartvizitteki "Dijital Marka Çözümleri" çok daha iyi. Yeni bir firma için ne eksik, ne fazla. Kartvizitin arka tarafı güzel. Ön tarafı sade olsa da yerleşim sıkıcı. Aynı yerleşime sahip trilyon tane kartvizitin yanına bir de seninkisi... sonra "Nerdeydi yahu BRL'ninki... buralarda bir yerdeydi ama..." Ara ki bulasın!... Renk seçimi güzel. Şu Mac'lerle sunum furyası bir müddet daha geçerli hala belki ama bu türden araba giydirme saçmalıklarına yavaştan bir son verilmeli artık.
Bir de "President" sorunu var ki, grafik tasarımın kendisiyle doğrudan bir ilişkisi olmadığı için geçiyorum. Fikir veriyor ama. Web adresinin yazıldığı yazıtipi de güzel değil. L ve S'nin alttan birleşmesi, çok beklendik, çok görüldük, çok bilindik... Nakliyet firmalarının uzun ve kıvrımlı yolu göstermelerine birebir... Falan filan.... Bu kadarı yeter şimdilik.