- Kayıt
- 3 Nisan 2008
- Mesaj
- 2.630
- Tepki
- 89
Kağıt ve kişisel bakım ürünlerinin küresel aktörü Kimberly–Clark, bebek bezi markası Huggies’in ambalajını yeniden dizayn ederek, markada revizyon yapmaya hazırlanıyor. Markanın 8 yıldan beri ilk yenilenmesi olan ve Anthem Worldwide Tarafından geliştirilen yeni tasarımlı ambalajlı ürünler, Nisan ayından itibaren Birleşik Krallık ve Avrupa’da piyasaya sürülecek.
Yeni ambalaj, aileler ve marka arasındaki bağı güçlendirmek için ürünün hitap ettiği yaş grubundan çocukların fotoğrafını kullanacak. Huggies’in logosu, markanın “duygusal niteliklerini geliştirmek” maksadı ile bir çocuğun el izini içeren bir ikon ile yenilendi.
Kimberly Clark, ambalajın yeni görünümünün, genellikle görsel kalabalığı olan ve müşteriler için kafa karışıklığı yaratan bebek bezi kategorisinde, markaya bezerleri arasından sıyrılmak için yardımcı olacağını belirtti.
Kaynak
Grafikhaber.net