Hatalı bir çalışma olmuş. Kartvizitiniz kurumsal mantığına uygun değil. Herşeyden önce bir kartvizit için önemli olan güzel görünmesi değil işlevidir. Unvanınız, yaptığınız iş ve kimliğiniz sade ve okunabilir bir şekilde olmalı, kullanılacak renkler de okumayı zorlaştırmamalı ama logoyla da uyumlu olmalı birbirlerini boğmamalıdır. Neredeyse bütün boş alanları doldurmuşsunuz ve ortaya okunması son derece zor karmaşık bir şey çıkmış. İnsanların müşteri bulma kaygısıyla yaptıkları acemice bir çalışma olmuş şöyle ifade edeyim sizin kendiniz için yaptığınız bu tasarım bana o kadar itici geldi ki sizinle çalışmayı kesinlikle düşünmem çünkü ortaya çıkacak işlerin bu çerçevede olacağını düşünürüm.
Benim önerim logo renginizi değiştirip daha dominant bir renk kullanın isim, unvan gibi kısımlarda yaptığınız işe uygun karakterleri seçin bu durumda sizin gotik (mesela helvetica vs.) veya sans (futura vs.) tarzı fontlar seçmeniz hem okunabilirliğinizi güçlendirecektir hemde daha güçlü bir kurum izlenimi uyandıracaktır. Aynı şekilde kullandığınız renkler baştada belirttiğim gibi logodaki renklerinizle uyumlu olmalı ve birbirini itmemelidir. İletişim bilgilerinde ise farklı renkler kullanmak yerine (telefon numarasının kırmızı olması gibi) kullandığınız karakterin bold vs. türevini kullanmak daha uygun olacaktır. Kartvizite yaptığınız işleri tek tek yazmanızın bir mantığı yok bilakis sizin kapasitenizi sınırlayan bir durum bırakın insanlar sizi arasın ve sorsunlar. Son bir şey e-posta adresi olarak gmail, hotmail gibi adresleri kullanmak yerine yıllığı 30-40 TL'ye edinebileceğiniz kurumsal bir adres kullanmanız artı bir değer olacaktır (örneğin samilofset.net gibi)
Sonuçta kartvizit sizin ilk kontak noktanızdır o yüzden doğru bir şekilde çalışılması çok önemlidir.