Merhaba, yarışma bitimine 4 gün kaldı, ben de gizlediğim çalışmaları (Sadece BURADA) birer birer yayınlamaya karar verdim.
Bu çizimim de Kasım ayı yarışması için hazırlamış olduğum 2. deneme çizimimdi, ifşa ediyorum.
Çalışmamızın adı: Nemesis
Çalışma, oyun içerisindeki Wirinom'dan yola çıkılarak hazırlandı. Bu itemim diğer 2 çizim gibi Flame Damage yerine Lighting Damage veriyo, dolayısıyla kılıçta ışık paTLaması mevcut.
Yine her zamanki gibi işe karakalem çizim ile başlıyoruz...
Başlıyoruz başlamasına ama herkes çiziyor şimdi, benimkisi farklı olmalı, fark yaratmalı...
Kılıç tasarımını baştan sona değiştirdim, üzerindeki motifler ise tamamen kafamdan oluşturduğum çizimlerdir, yani bennimm.
(Bunu söyleyeme bayılıyorum, çok BENciLim galiba )
Daha sonra programda 2D olarak yeniden çizdik bakalım...
Sonra ise Photoshop'tan birkaç dandik desen aldım, bunları kılıcın farklı bölgelerinde kullandım... Ama niyee?
Haha, üşendim diyee : ) Tabii ki üzerlerine texture geçirdik.
Sonra ise kılıcımızın malzemesine geldi, işte burada desenlerimizi,texturelerimizi giydirdim ve kirletme işlemlerini gerçekleştirdim.
Bu kirli bir kılıç oldu çünkü... Gerçi işleyen demir pas tutmaz ama bizimkisi tutmuş.
Ucları aşınmış, ortaları kararmış bir kılıç işte...
Efektler ve kirletme için kullandığım fırçalar şunlar oldu, tabii ki efektleri fırçalara kendimiz veriyoruz, öyle kuru fırça ile efekt oluşmuyoo
Ve uzun,yorucu eylemler nihayetinde çalışmamız finale erişiyo...
Amma yorulduk...
Oyuncumuzun eline verelim itemimizi bakalım, nasıl duruyormuş
Vooov.
Peki envanterde nasıl görünüyo?
Hımmmmm...
Bu çizimim de Kasım ayı yarışması için hazırlamış olduğum 2. deneme çizimimdi, ifşa ediyorum.
Çalışmamızın adı: Nemesis
Çalışma, oyun içerisindeki Wirinom'dan yola çıkılarak hazırlandı. Bu itemim diğer 2 çizim gibi Flame Damage yerine Lighting Damage veriyo, dolayısıyla kılıçta ışık paTLaması mevcut.
Yine her zamanki gibi işe karakalem çizim ile başlıyoruz...
Başlıyoruz başlamasına ama herkes çiziyor şimdi, benimkisi farklı olmalı, fark yaratmalı...
Kılıç tasarımını baştan sona değiştirdim, üzerindeki motifler ise tamamen kafamdan oluşturduğum çizimlerdir, yani bennimm.
(Bunu söyleyeme bayılıyorum, çok BENciLim galiba )
Daha sonra programda 2D olarak yeniden çizdik bakalım...
Sonra ise Photoshop'tan birkaç dandik desen aldım, bunları kılıcın farklı bölgelerinde kullandım... Ama niyee?
Haha, üşendim diyee : ) Tabii ki üzerlerine texture geçirdik.
Sonra ise kılıcımızın malzemesine geldi, işte burada desenlerimizi,texturelerimizi giydirdim ve kirletme işlemlerini gerçekleştirdim.
Bu kirli bir kılıç oldu çünkü... Gerçi işleyen demir pas tutmaz ama bizimkisi tutmuş.
Ucları aşınmış, ortaları kararmış bir kılıç işte...
Efektler ve kirletme için kullandığım fırçalar şunlar oldu, tabii ki efektleri fırçalara kendimiz veriyoruz, öyle kuru fırça ile efekt oluşmuyoo
Ve uzun,yorucu eylemler nihayetinde çalışmamız finale erişiyo...
Amma yorulduk...
Oyuncumuzun eline verelim itemimizi bakalım, nasıl duruyormuş
Vooov.
Peki envanterde nasıl görünüyo?
Hımmmmm...