@Emre Şerim
Merhaba Emre Bey;
İzninizle açıklayabilirim.
Şuanki kalınlık gayet yerinde, yani aslında dikkat edersek içinde ışık olmayan kabaklarda zaten kabak kalınlığının olduğunu görebiliriz, bu kalınlık Extrude değil tabii ki, affınıza sığınarak bu gibi yerlerde tip olarak Extrude kullanmak istenmeyen sorunlar doğurur, onun yerine Shell kullanılır ise lokasyon sorunlarıyla boğuşmak zorunda kalmayız.
Buradaki Shell değerimiz 3cm, zaten içi oyulmuş bir kabak en fazla kaç santim kalın olabilir ki
İçinde ışık olan kabaklarda iç kısımlardaki 3. boyut ortadan kaybolmuş gibi görünüyor ancak bunun nedeni bu sitenin eklenen görselleri otomatik küçültmesi, orjinal çıktısında iç kalınlıklar da gayet açık seçik farkediliebiliyor, forumumuzun azizliği diyelim, hehe
Ben yine de bununla yetinmedim, görselde derinlik etkisi yaratabilmek için sahnede "3 Nokta Işıklandırma Yöntemini / Three Point Lighting" kullandım. Bu tekniği objelerin dış geometrisinde 3 boyutlı ışık yaratabilmek için kullandım elbette.
"Küp" ve "Karma Bakış" adlı çalışmalarda bu tekniğin meyvelerini görebiliriz sanırım.
Özetle, bundan fazla Shell vermek çalışmayı amatör gösterirdi.
Size değerli eleştrileriniz için teşekkür ederim, çalışmamı yeniden gözden geçirmeme olanak sağladınız, bu benim için gerçekten önemlidir.
@Kemal Aksekioğlu
Teşekkür ederim Kemal Bey, umarım kazanırım ancak zorlu bir yarışma olacak gibi
Merhaba Emre Bey;
İzninizle açıklayabilirim.
Şuanki kalınlık gayet yerinde, yani aslında dikkat edersek içinde ışık olmayan kabaklarda zaten kabak kalınlığının olduğunu görebiliriz, bu kalınlık Extrude değil tabii ki, affınıza sığınarak bu gibi yerlerde tip olarak Extrude kullanmak istenmeyen sorunlar doğurur, onun yerine Shell kullanılır ise lokasyon sorunlarıyla boğuşmak zorunda kalmayız.
Buradaki Shell değerimiz 3cm, zaten içi oyulmuş bir kabak en fazla kaç santim kalın olabilir ki
İçinde ışık olan kabaklarda iç kısımlardaki 3. boyut ortadan kaybolmuş gibi görünüyor ancak bunun nedeni bu sitenin eklenen görselleri otomatik küçültmesi, orjinal çıktısında iç kalınlıklar da gayet açık seçik farkediliebiliyor, forumumuzun azizliği diyelim, hehe
Ben yine de bununla yetinmedim, görselde derinlik etkisi yaratabilmek için sahnede "3 Nokta Işıklandırma Yöntemini / Three Point Lighting" kullandım. Bu tekniği objelerin dış geometrisinde 3 boyutlı ışık yaratabilmek için kullandım elbette.
"Küp" ve "Karma Bakış" adlı çalışmalarda bu tekniğin meyvelerini görebiliriz sanırım.
Özetle, bundan fazla Shell vermek çalışmayı amatör gösterirdi.
Size değerli eleştrileriniz için teşekkür ederim, çalışmamı yeniden gözden geçirmeme olanak sağladınız, bu benim için gerçekten önemlidir.
@Kemal Aksekioğlu
Teşekkür ederim Kemal Bey, umarım kazanırım ancak zorlu bir yarışma olacak gibi