- Kayıt
- 29 Temmuz 2007
- Mesaj
- 2.320
- Tepki
- 92
Kurumsal Kimlik bölümünde aşağıdaki tanımlara uymayan tasarımlara izin verilmeyip Genel Çalışmalar veya Grafik tasarımları bölümüne taşınacaktır.
Kurumsal Kimlik tasarımları yayınlarken elinizde bulunması gereken doneler;
- Kartvizit
- Antetli kağıt
- Antedli zarf taslağı
- CD taslağı
- Fatura / İrsaliye
- Cepli dosya
_________________________________
Kurumsal Kimlik nedir? Nasıl olmalıdır.?
Ticari olarak faaliyet gösteren veya belli bir konuda hizmet veren, kamu kurum ve kuruluşlarının veya kişilerin, kendilerini yazılı, sözlü, görüntülü temsil etme biçim, şekil ve yöntemlerine kurumsal kimlik denir.
Bu çalışmalar içerisinde yer alan baskılı materyaller, sloganlar, çizimler, renkler ve tüm oluşumlara, kurumsal kimlik çalışması denir.
Kurumsal kimlik çalışmalarında dikkat edilmesi gereken hususları birkaç madde halinde sıralamak gerekirse “isim, logo, renk tercihleri, font ve yazı biçimleri” ilk sıralarda yer alan çalışmalardır.
Kurumsal kimlik çalışmaları sürecinde, sadece bulunulan zaman dilimi değil, gelecek zaman dilimlerinin de hesaplamaları ve stratejileri belirlenir. Kurumsal kimlik çalışmaları son derece ciddiyetle ele alınması gereken, sektörün en önemli çalışmalarındandır.
Çalışmalar içerisinde sunumu yapılacak tüm ürünler özenle hazırlanmalı ve müşteriye görsel bir ziyafet tadında sunulmalıdır. Çok iyi bir çalışma, iyi bir sunum olmazsa başarıya ulaşmayabilir.
Yapılan çalışmalar, vektörel tabanlı programlarda gerçekleştirilir, bu halleriyle dijital ortamda kayıt yapılır ve müşteriye teslim edilir. Daha ciddi sunumlar ve çalışmalar için baskılı olarak tüm çalışmalar müşteriye sunulur. Kurumsal kimlik çalışmalarında resim formatındaki “isim, logo, renk tercihleri, font ve yazı biçimleri” amacına uygun çalışmalar değildir.
Kurumsal kimliğe ihtiyaç duyan firmalar “markalaşma” sürecinde olan firmalardır. Kurumsal kimliğe, kamu kurum ve kuruluşları da son yıllarda özen göstermekte ve bu konuda talepleri artmaktadır. Kişiler de kurumsal kimlik çalışmalarına ihtiyaç duyabilirler, bu tarz çalışmalar genelde siyasilerde gözlemlenir veya siyasete hazırlanan kişilerde görülür.
Kurumsal kimlikler en baştan çalışılabileceği gibi, mevcut çalışmalar üzerinde yenilikler ve değişimler de yapılabilir. Markalaşmış birçok firma bu yöntemle sektörümüze iş akışı sağlamaktadır. Genel olarak, oluşturulacak kampanya süreçlerinde, yaratıcı düşünceler ve stratejilerle birlikte yol alınır.
Bu tür çalışmalarda, pazarlama stratejileri, renklerdeki etkiler, sloganlar ve iletişim bir bütün olarak ele alınmalı ve çalışmalar bu yönde ilerlemelidir. Sadece ürünü pazarlamaya çalışarak oluşturacağımız kurumsal kimlik çalışmaları başarısız sonuçlarla karşılaşmamıza neden olabilir.
Marka yaratma ve markalaşma sürecinde kurumsal kimlik, yapının temelidir, bunu asla aklımızdan çıkarmamalıyız.
Kurumsal Kimlik nedir? nasıl olmalıdır yazısı
Ozan Muhammet Candan'(danisman)a aittir.
Grafikerler.org
Kurumsal Kimlik tasarımları yayınlarken elinizde bulunması gereken doneler;
- Kartvizit
- Antetli kağıt
- Antedli zarf taslağı
- CD taslağı
- Fatura / İrsaliye
- Cepli dosya
_________________________________
Kurumsal Kimlik nedir? Nasıl olmalıdır.?
Ticari olarak faaliyet gösteren veya belli bir konuda hizmet veren, kamu kurum ve kuruluşlarının veya kişilerin, kendilerini yazılı, sözlü, görüntülü temsil etme biçim, şekil ve yöntemlerine kurumsal kimlik denir.
Bu çalışmalar içerisinde yer alan baskılı materyaller, sloganlar, çizimler, renkler ve tüm oluşumlara, kurumsal kimlik çalışması denir.
Kurumsal kimlik çalışmalarında dikkat edilmesi gereken hususları birkaç madde halinde sıralamak gerekirse “isim, logo, renk tercihleri, font ve yazı biçimleri” ilk sıralarda yer alan çalışmalardır.
Kurumsal kimlik çalışmaları sürecinde, sadece bulunulan zaman dilimi değil, gelecek zaman dilimlerinin de hesaplamaları ve stratejileri belirlenir. Kurumsal kimlik çalışmaları son derece ciddiyetle ele alınması gereken, sektörün en önemli çalışmalarındandır.
Çalışmalar içerisinde sunumu yapılacak tüm ürünler özenle hazırlanmalı ve müşteriye görsel bir ziyafet tadında sunulmalıdır. Çok iyi bir çalışma, iyi bir sunum olmazsa başarıya ulaşmayabilir.
Yapılan çalışmalar, vektörel tabanlı programlarda gerçekleştirilir, bu halleriyle dijital ortamda kayıt yapılır ve müşteriye teslim edilir. Daha ciddi sunumlar ve çalışmalar için baskılı olarak tüm çalışmalar müşteriye sunulur. Kurumsal kimlik çalışmalarında resim formatındaki “isim, logo, renk tercihleri, font ve yazı biçimleri” amacına uygun çalışmalar değildir.
Kurumsal kimliğe ihtiyaç duyan firmalar “markalaşma” sürecinde olan firmalardır. Kurumsal kimliğe, kamu kurum ve kuruluşları da son yıllarda özen göstermekte ve bu konuda talepleri artmaktadır. Kişiler de kurumsal kimlik çalışmalarına ihtiyaç duyabilirler, bu tarz çalışmalar genelde siyasilerde gözlemlenir veya siyasete hazırlanan kişilerde görülür.
Kurumsal kimlikler en baştan çalışılabileceği gibi, mevcut çalışmalar üzerinde yenilikler ve değişimler de yapılabilir. Markalaşmış birçok firma bu yöntemle sektörümüze iş akışı sağlamaktadır. Genel olarak, oluşturulacak kampanya süreçlerinde, yaratıcı düşünceler ve stratejilerle birlikte yol alınır.
Bu tür çalışmalarda, pazarlama stratejileri, renklerdeki etkiler, sloganlar ve iletişim bir bütün olarak ele alınmalı ve çalışmalar bu yönde ilerlemelidir. Sadece ürünü pazarlamaya çalışarak oluşturacağımız kurumsal kimlik çalışmaları başarısız sonuçlarla karşılaşmamıza neden olabilir.
Marka yaratma ve markalaşma sürecinde kurumsal kimlik, yapının temelidir, bunu asla aklımızdan çıkarmamalıyız.
Kurumsal Kimlik nedir? nasıl olmalıdır yazısı
Ozan Muhammet Candan'(danisman)a aittir.
Grafikerler.org