Etkili bir logonun ortaya çıkması biraz da şansa bağlıdır. Ancak tasarım kurallarına uymazsa bir logo fazla da kalıcı olmaz en azından yenilenerek yoluna devam edebilir...
@boo0
Logonun popüler olması şans ile değil firmanın popülerliği ile doğru orantılıdır. İyi logo yapmak tasarımcıya bağlıdır. Popüler olması ise firmaya.
Aklıma nike nin logosu geldi örnek olarak. Biraz inceledim az önce Carolyn Davidson yapmış, Acaba aynı tasarımcının başka çalışmalarını bilen var mı? araştırdım ben göremedim.
@boo0
Carolyn Davidson üniversitede öğrencilik yıllarında (1971) bu logoyu firma sahibi isteği üzerine yapmış. 35 dolar karşılığında
Bir süre sonra Nike hızla büyüyünce daha profesyonel tasarımcılarla anlaşma yapılmış. Fakat Carolyn Davidson unutulmamış ve firma sahibi tarafından elmas bir yüzük ve Nike firması hissesi ile ödüllendirilmiş.
Sanırım bu yüzden başka tasarım yapmaya ihtiyaç duymamıştır.
firmanın popülerliği derken yine nike nin logosunu örnek gösterebilirim. logo ile firmayı ayırabilirmisiniz. başka bir logo ile ünlü olabilirmiydi acaba? kime sorsanız logoyu bilir acaba firma hakkında logodan daha çok bilinen bir özeliği var mı?
Bu site, giriş yapmanız veya kayıt olmanız durumunda deneyimlerinizi uyarlamak ve içeriği kişiselleştirmek için çerezler kullanır.
Bu siteyi kullanarak, bahsettiğimiz çerez kullanımını kabul etmiş olursunuz.