Mega realistik pırlanta yüzük tasarı(bu defa maya farkıyla...)

Hakan D

Yönetici
Yetkili Kişi
Yönetici
Kayıt
20 Haziran 2008
Mesaj
3.382
Tepki
716
Aynı modeli -ki bu model bana aittir- bu defa Maya ile denedim ve daha gerçekçi bir render aldım diyebilirim.
Maya taş kristalleri 3D's Max'ten daha profesyonel bir şekilde ortaya çıkardı sanırım.
Ancak programdan bağımsız bu durum render motorları farkından da kaynaklanıyor olabilir. ( ya da benim beceriksizliğimdendir :) ) Yoksa ikisinin de neredeyse modelleme mantığı aynı temeller üzerine kurulu.
Fakat birbirinden faklı olarak motorların biri Mental biri V-ray.
Neyse işte, iyi seyirler...
Prenses?

HQ Link: http://i.imgur.com/vMhFLtf.jpg
Maya_CC.jpg
 

Hakan D

Yönetici
Yetkili Kişi
Yönetici
Kayıt
20 Haziran 2008
Mesaj
3.382
Tepki
716
Çok teşekkürler Hümeyra, bu aralar sağlık sorunlarım nedeniyle foruma pek fazla giremiyorum, geç cevap için önceki arkadaşlarımdan da af dilerim : )
 

user9

Grafiker
Kayıt
9 Eylül 2009
Mesaj
0
Tepki
80
bende bu nerelerde, neden ulaşamıyoruz zatı alaya diye merak içindeydim. yine üşüttün kendini demek ki, Allah şifalar versin efem :)
 

Hakan D

Yönetici
Yetkili Kişi
Yönetici
Kayıt
20 Haziran 2008
Mesaj
3.382
Tepki
716
Teşekkür ederim Şener.
Size de teşekkür ederim Hümeyra, evet sizlerden ırak yine soğuk kaptım, bekarlık işte ne yaparsınız, şifa dilekleriniz için ayrıca teşekkür ederim.
 
Yukarı Alt