Modelleme sorunu

sametathot

Üye
Kayıt
9 Ekim 2007
Mesaj
2
Tepki
0
Arkadaşlar benim sorunum oval nesneleri modelleme ile ilgili Şu resimdeki koltuğu 2 saat uğraşmama rağmen modelliyemedim spline ve lathe denedim polygon denedim olmadı aslında oldu ama meshsmooth uyguladığımda şekli şemali kaydı egde ler farklı farklı yerlerde olduğu için.Önerebileceğiniz biyol varmı

http://img9.imageshack.us/i/8001mss.jpg/
 

Betty_59

Üye
Kayıt
22 Temmuz 2009
Mesaj
4
Tepki
0
sphere çizip onun modifier list ten hemisphere ayarlarını azltıp yarım bir küre yapıcaksın daha sonra şeklin üstüne gelip sağ tıklayıp convert to dan convert to poly iişretleyip istediğn koltuga göre extude uygulaycksıınn...böyle denedn mi bilmiormm ama bir dene istersenn....
 

Hakan D

Yönetici
Yetkili Kişi
Yönetici
Kayıt
20 Haziran 2008
Mesaj
3.382
Tepki
716
Öncelikle objenizi seçip Edit poly modifierini uygulayınız, daha sonra poly modifierinin alt objelerinden "Edge" yi seçiniz.Tabiki modelinizde F3 ve F4 açık olmalı.
Şimdi modelinizdeki bağlantı noktalarına tıklayıp "ring" ya da "loop" uygulayın ve daha sonra hemen aşağıdaki "Edit Edge" den "Connect"i uygulayınız ve değer giriniz.Örn "2-3" gibi.
Bu uygulamadan sonra modeliniz düzelecektir.
Modelinizin halini göremediğim için detaya inemedim.
Kolay gelsin.
 

sametathot

Üye
Kayıt
9 Ekim 2007
Mesaj
2
Tepki
0
Arkadaşlar teşekkürler shpere yi zaten denedim ama sürekli patlaklar verdi meshsmooth uyguladığım zaman model bozuluyodu ama sphere e hem hemisphere uyguladım hemde slice bu şekilde çeyrek i kaldı orta kısmını silip bu şekilde poly le yaptım biraz uğraştırdı ama oldu tekrar teşekkürler
 
Yukarı Alt