- Kayıt
- 14 Ocak 2012
- Mesaj
- 4.332
- Tepki
- 1.051
Bir tasarımcının en çok zorlandığı kısım yaptığı ürünü müşteriye aktarması ve anlatmasıdır. Müşteri tasarım işinden anlamadığı için sürekli isteklerde bulunur, tasarımcıda istekleri göremediği için yapmış olduğu tasarım üzerinde sürekli değişiklikler yapar.
İşte bu zorlu dönem için ABD’de bir tasarım ajansı olan Plato Web Design müşteri istekleri doğrultusunda bir tablo hazırlamış. İnfografik halinde olan bu tablo müşteri isteklerini tasarım diline döküyor ve böylelikle işler biraz daha kolaylaşıyor.
Tasarımcıları müşteri tercümanı haline getireceğini vaat eden bu tablo örneğin müşterinin daha lüks bir şeyler olsun cümlesini, müşteri harf aralığı fazla olan ince fontlu bir yazı sitili istiyor olarak çeviriyor.
ne diyelim; müşteriyi anlamak için tercüman...
tasarımcı için; piskolojik danışman...
.
.
İşte bu zorlu dönem için ABD’de bir tasarım ajansı olan Plato Web Design müşteri istekleri doğrultusunda bir tablo hazırlamış. İnfografik halinde olan bu tablo müşteri isteklerini tasarım diline döküyor ve böylelikle işler biraz daha kolaylaşıyor.
Tasarımcıları müşteri tercümanı haline getireceğini vaat eden bu tablo örneğin müşterinin daha lüks bir şeyler olsun cümlesini, müşteri harf aralığı fazla olan ince fontlu bir yazı sitili istiyor olarak çeviriyor.
ne diyelim; müşteriyi anlamak için tercüman...
tasarımcı için; piskolojik danışman...
.
.