Teknik açıdan evvel (Tekniğe girersek yazacaklarımız konuyu farklı yerlere yönlendirecektir, dolayısıyla girmiyorum. Jüri var zaten) espiride göze ve akla çarpan bir kurgu sıkıntısı var zaten.
Sloganın dili ile görsele yüklenmiş dili sentezleyince aklıma
-ve belki diğer birçok kişinin aklına da- direkt şu soru geliyor:
a)Nereden gelmiş ki?
b)Nereye gidecek ki?
Ben bu soruların cevabına çalışmamızdan ulaşamadım zira çalışmamız bunu tutarlı bir şekilde anlatamamış.
Öte yandan çalışmamız teokratik nitelikler gösterdiği için bu afiş Ateistler,Materyalistler,Pozitivistler vs... için hiçbir anlam ifade etmeyecektir. Halbuki onlar da evrende yaşayan, yiyen, içen, gezen-tozan, ticaret yapan, sözün özü itibariyle mal ve hizmet tüketen canlılardır.
Reklam onlar için de geçerli olmalıdır ki estetik amaç zaten şudur: En çok yere ulaşabilmek.
Dolayısıyla toplumu ilgilendiren konularda düşünürken kesinlikle evrensel davranılmalı.
(Ben olsam böyle davranırdım.)
O halde hikayemizi masaya tekrar yatırıp, narkozlayıp, onu yeni yaratıcı işlemlere tabii tutmalıyız.
Başarılar.