Arzu ULUIRMAK
Art Director
- Kayıt
- 22 Nisan 2008
- Mesaj
- 993
- Tepki
- 14
@aDoBe
Öncelikle yorumun için teşekkürler... Bende birkaç açıklama yapayım...
Firmanın bütün işlerini 1.5 yıldır ben yapıyorum... Bütün afişlerinde teknik anahtar sayaç v.s. kullanmak bir süre sonra sıradanlaştırıyor... Ki böyle birçok işi var hatta çoğu böyle diyebilirim... Fakat bu sefer bir fikir yada imaj çalışması olsun istedik, İmaja baktırıp ürünü sattırmak veya merak uyandırmak diyebilirim. Zaten kampanyayı afişin yanında broşürlerle destekledik, orada bütün teknik veriler var, yani adam afişi gördüğü mağzadan teknik bilgi içeren broşür edinecek...
Anahtar'ın rengini bilerek bir kalıba sokmak istemedim... Çünkü aslında orda anlatılan bir kapı anahtarı değil, hem kampanyanın anahtarı hemde firmanın elektrik anahtarı sattığını çağrıştıran bir espri anlamında durmasını istedim... Bunun yanında firmanın sattığı elektrik anahtarlarının gold çıtalarının rengi bu renge çok yakın.. Ve gerçekten bu ilistrasyonu yapmak çok zordu... Çok vaktimizi aldı...
Resimlerle ilgili söylediklerinize gelince, tabiki çerçeve ile koydum oldu şeklinde yapmadım, birçok şekilde denedim, kutucuk içinde, daire içinde zemin içinde, zeminsiz, fakat anahtar odak noktasını en iyi bu bozmadı bende bu şekilde bırakmayı uygun gördüm, eğer zeminli kutucuk içinde koysaydım espri anlamsız kalacak göz oraya yoğunlaşacaktı... (Bu benim fikrim tabiki)
Gelelim işi öldüren dalga ya evet orada çok haklısınız, o dalgadan nefret ediyorum, diğer işlerimi incelerseniz hepsinde o dalga var, çünkü firmanın kurumsal dalgası ve ilanlarından afişlerine, broşürlerinden kataloglarına hepsinde kullanmak zorunda kalıyoruz..
Saygılarımla..
Öncelikle yorumun için teşekkürler... Bende birkaç açıklama yapayım...
Firmanın bütün işlerini 1.5 yıldır ben yapıyorum... Bütün afişlerinde teknik anahtar sayaç v.s. kullanmak bir süre sonra sıradanlaştırıyor... Ki böyle birçok işi var hatta çoğu böyle diyebilirim... Fakat bu sefer bir fikir yada imaj çalışması olsun istedik, İmaja baktırıp ürünü sattırmak veya merak uyandırmak diyebilirim. Zaten kampanyayı afişin yanında broşürlerle destekledik, orada bütün teknik veriler var, yani adam afişi gördüğü mağzadan teknik bilgi içeren broşür edinecek...
Anahtar'ın rengini bilerek bir kalıba sokmak istemedim... Çünkü aslında orda anlatılan bir kapı anahtarı değil, hem kampanyanın anahtarı hemde firmanın elektrik anahtarı sattığını çağrıştıran bir espri anlamında durmasını istedim... Bunun yanında firmanın sattığı elektrik anahtarlarının gold çıtalarının rengi bu renge çok yakın.. Ve gerçekten bu ilistrasyonu yapmak çok zordu... Çok vaktimizi aldı...
Resimlerle ilgili söylediklerinize gelince, tabiki çerçeve ile koydum oldu şeklinde yapmadım, birçok şekilde denedim, kutucuk içinde, daire içinde zemin içinde, zeminsiz, fakat anahtar odak noktasını en iyi bu bozmadı bende bu şekilde bırakmayı uygun gördüm, eğer zeminli kutucuk içinde koysaydım espri anlamsız kalacak göz oraya yoğunlaşacaktı... (Bu benim fikrim tabiki)
Gelelim işi öldüren dalga ya evet orada çok haklısınız, o dalgadan nefret ediyorum, diğer işlerimi incelerseniz hepsinde o dalga var, çünkü firmanın kurumsal dalgası ve ilanlarından afişlerine, broşürlerinden kataloglarına hepsinde kullanmak zorunda kalıyoruz..
Saygılarımla..