Bence çalışanların memnuniyeti daha önemlidir. Sonuçta memnun insanlar daha verimli çalışır ve daha iyi iş çıkartırlar. buda doğal olarak iş vereni memnun eder.
yani şöyle açıklasak daha iyi olur bence... işi yapan insanlar, memnun kalan müşteri; müşteri memnun kalınca çalışan memnun kalır, çalışan memnun kalıncada işveren memnun olur, ama herşey çalışana bağlı bu şekilde, bencee
o zaman alınan maaşlara ve işyerlerindeki yasanan mutsuzlukları goz önüne alırsak soyle bır genelleme yapmamız gerekıyor; Çalışanlar ya kendılerını iş yerınde mutlu etmenın yolunu bılmıyorlar, yada yetersız elemanlar çoğunlukta.
Ama bana gore her ıkısınınde memnunıyetı on planda.
çalışan memnuniyeti önemlidir. ne kadar hoş tuttarsanız işinde bir okadar da verimi olacaktır. neden derseniz çalışanın işle ilgili kaygısı olmayacaktır "acaba" gibi soru işaretleri kafasını kurcalamayacaktır ve canla başla kendini işine verecektir. bu durumdada iş verenin memnuniyeti doğacaktır.
Bu site, giriş yapmanız veya kayıt olmanız durumunda deneyimlerinizi uyarlamak ve içeriği kişiselleştirmek için çerezler kullanır.
Bu siteyi kullanarak, bahsettiğimiz çerez kullanımını kabul etmiş olursunuz.