@muratamam
Eğer gerçekten samimi iseler sahtekârlar bu panayırında (az sayıdaki dürüst insanları tenzih edelim) işleri çok zor:
3: Çocuklar reklamverene güvenmelidir.
Çocuklar; güvendikleri, işine hile karıştırmayan, tüketicilerini kandırmayan, tüketicilerine saygı duyan, doğayı katletmeyen, değer yaratmak için çalışan ve çok çalışan insanlara hizmet verirler.
Zanaatlerini, yeteneklerini, bildiklerini, gördüklerini, sanatlarını bu insanlarla paylaşmaktan zevk duyarlar.
Çocuklar’a istemedikleri hiçbir şeyi yaptıramazsınız.
Ve bilirsiniz, çocukları kandırmak zordur.
(Şart 3, daha çok Çocuklar’la ilgili. Ama önceden bilmenizde fayda var.)
5: “Para” sorun olmamalıdır.
Çocuklar’ın dünyasında çoğu şey basittir.
Kurnazlık yoktur. Düzenbazlık yoktur. Yalan yoktur.
Verdiklerinizin karşılığını alırsınız. Aldıklarınızın karşılığını verirsiniz.
Böylece para sorun olmaktan çıkar.
(Şart 5, para için her şeyi yapan insanları elemek için yazıldı.)
6: Yapılan işlerin hile ve yalan içermesi teklif edilemez.
Çocuklar’ın reklamlarında; en alta 5 punto büyüklüğünde yazılmış, saatte 50 km hızla geçen yazılar olmaz.
Çocuklar ucuz hilelere başvurmaz, yalan söylemez ve tüketicileri kandırmaz.
(Şart 6 konusunda oldukça ciddiyiz.)
7: Çocuklara zararlı ürünlerin reklamı yapılamaz.
Çocuklar, çocuklara zararlı ürünlerin reklamını yapmazlar.
Bu sadece alkol ve sigarayı değil, çocukların sağlığını olumsuz etkileyebilecek tüm ürünleri kapsar.
(Şart 7 aslen bir şart değil, kural.)
http://www.cocuklar.com.tr/#!terms/ccxt
Kaç "güvenilir/sağlıklı ürün" varmış ona da bakalım hemen:
http://www.geleneksel.com.tr/mevzuat/geleneksel-yonetmeligi/
Bu ürün Balıkesir’de ev hanımları tarafından yöresel usüllere uygun olarak üretilmiştir. Hamurun 15 günlük olgunlaşma ve ekşitme sürecinden geçirilmesiyle elde edilmiştir. Tarım kimyasalı ve katkı maddesi eklenmemiş, endüstriyel işlem görmemiştir.
http://www.geleneksel.com.tr/1001-K02
http://www.geleneksel.com.tr/urunler/